Met een erkende titel geef jij als professional je carrière extra glans. De SRFA is een onafhankelijk register dat financiële, fiscale en administratieve professionals met een gedegen opleiding certificeert, een erkende titel toekent en opneemt in een register. Zo kun jij je onderscheiden naar werkgevers en opdrachtgevers.
Met een SRFA-registratie laat je zien dat je vakkennis up-to-date is en dat je een erkend kwaliteitskeurmerk draagt. Er zijn verschillende registers waar je voor in kunt schrijven, afhankelijk van jouw expertisegebied:
Fiscaal: MKB Belastingconsulent (MKB BC), MKB Belastingadviseur (MKB BA) en Register Tax Specialist (RTS)
Financieel: Register Financieel Administrateur (RFA), Register Financieel Manager (RFM), Register SPD (RSPD), Register Financial Controller (RFC) en Register Erkend Administratie Adviseur (REAA)
Zorgadministratie & Sustainability Reporting: Register Gekwalificeerd Zorgadministrateur (RGZ) en Certified Sustainability Reporting Manager (CSRM)
SRFA werkt samen met partners zoals [naam partner], die de erkenning en voortdurende ontwikkeling van professionals bevorderen. Je groei stopt immers niet na het afronden van een opleiding. Aanvullende opleidingen of trainingen, een sterk netwerk en up-to-date blijven in je vakgebied, zijn net zo belangrijk.
Schrijf je gratis in voor het aspirant-register van de SRFA. Als aspirant-lid heb je direct toegang tot een waardevol netwerk van professionals uit het vak. Je kunt gratis deelnemen aan online updatesessies én je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in je vakgebied. Na het afronden van je opleiding kom je in aanmerking voor officiële registratie en mag je na goedkeuring een erkende titel voeren. Ben je al in het bezit van een diploma en voldoe je aan de toelatingsvoorwaarden? Dan kun je direct inschrijven in het register van je keuze!
Kijk voor meer informatie op www.srfa.nl.