Opleiding Basiskennis Loonadministratie (BKL®)

BKL®: de perfecte basis voor personeels- en salarisadministratie

Werk je in de personeels- of salarisadministratie? Of wil je hierin werken, maar heb je hiervoor nog niet de juiste papieren in huis? Dan vormt de opleiding Basiskennis Loonadministratie (BKL®) een goede basis. Van hieruit is het mogelijk om door te groeien tot professioneel salarisadministrateur. De opleiding is ook zeer relevant voor wie regelmatig samenwerkt met de salarisadministratie en meer wil weten over de werkzaamheden van deze afdeling.
 

Wat doe je als medewerker personeels- en salarisadministratie?

  • Aan- en afmelden van personeel bij diverse instanties
  • Verzorgen van ziek- en betermeldingen van personeel
  • Onderhouden van contacten met personeelsleden
  • Periodiek verwerken van salarisstroken
     

In 3 maanden tijd klaar voor de praktijk met de BKL®-opleiding

Met de opleiding Basiskennis Loonadministratie (BKL®) van Markus Verbeek Praehep ontwikkel je in slechts 3 maanden tijd de basiskennis die je nodig hebt voor een baan in de personeels- en salarisadministratie. Tijdens de opleiding raak je vertrouwd met de speciale aspecten die aan de berekening van lonen en salarissen zijn verbonden. Ook ga je met arbeidsrecht en sociale verzekeringen aan de slag. De ervaren vakdocenten helpen je met behulp van concrete en herkenbare praktijkopdrachten om de theorie direct in praktijk te brengen. Daarnaast word je natuurlijk ook uitgebreid voorbereid op je examens.
 

Werken in de loonadministratie

Wanneer je de BKL®-opleiding hebt afgerond, heb je de basiskennis in huis die nodig is om te kunnen werken in de loonadministratie. Wanneer je je daarna verder wilt ontwikkelen tot salarisadministrateur is het Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL®) een logische vervolgstap.

Contact met MVP

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar

035 - 5 280 811
06 - 26 43 69 52

Ma t/m Vr: 08.30 - 17.00 uur